Request a Demo
Complete the demo request form to experience the Evend Telemetry system. Our friends will contact you. You can use our system for free for a month.
Complete the demo request form to experience the Evend Telemetry system. Our friends will contact you. You can use our system for free for a month.
E-VEND Mobile Payment and Vending Management System is a completely domestic product. Software and hardware developments are made by 100% expert engineers.
Device installations, automatic installations on the system, product descriptions, campaign creation, etc. we provide training of all processes on the system. We also offer 24/7 technical support.
You can update the prices of products in the vending machine instantly via telemetry and create campaigns. This dynamic pricing applies to staff cards, credit cards and mobile sales. You can create dynamic pricing and campaigns that will apply to each of these payment methods, individually or for all. In this way, you can increase customer loyalty and sales.
You can update the prices of products in the vending machine instantly via telemetry and create campaigns. This dynamic pricing applies to staff cards, credit cards and mobile sales. You can create dynamic pricing and campaigns that will apply to each of these payment methods, individually or for all. In this way, you can increase customer loyalty and sales.
Corporate company, factory, plaza, school etc. Provide the possibility to shop vending machines with staff or student cards in all places. You can manage these cards on the system and load bulk or individual money. You can track your shopping histories individually. Staff card holders can load and spend money on vending machines. You can check the transfer of the balance uploaded to the employee cards next month. You can create automatic loading instructions according to employee positions.
E-VEND You can manage the process between the staff and the company more effectively, such as instant messaging, staff orientation, and information retrieval. With the artificial intelligence we have developed, the system automatically creates the tasks that the staff should perform daily. You can increase operational efficiency and ensure employee happiness with the most efficient day plan for the personnel at the least cost. You can instantly see the time spent by the staff at the vending machine and the filling, maintenance and troubleshooting works carried out throughout the day.
Stocks are constantly updated with instant purchases. In this way, you can make effective stock management, vending operation and more efficient sales. With the DEPO module to be added, you can follow all the stocks and the progress of the product within the company. In this way, you can reduce the operational loss to zero.
You can start the vending machine installation by saying the new Vending Machine from the Vending Machine tab. Sales information, types You can quickly create a vending machine by entering information such as location, products, shelf order in it. Connect the device to the MDB cable. The system automatically makes the necessary installations. If there is a firmware update available, it updates automatically and continues working. All Version updates are free. You can install from the new vending machine tab. For the vending machine installation, you can complete the installation by entering the information about the auto, payment systems, location information and responsible personnel information. Afterwards, you can start selling by adding the products and prices.
Tüm otomatlarınıza anlık erişim ve yönetimde bulunabilirsiniz. Konum tabanlı veya harita üzerinden arama yapabilir, otomat bilgilerine ulaşabilirsiniz. Anlık satışları takip edebilir, belirlediğiniz periyotlara göre rapor alabilirsiniz. Sahadaki personel ile anlık iletişimde bulunabilir, yönlendirebilirsiniz.
Mevsimlik, mevsimlik ve konumsal gibi parametrelere bağlı olarak satış makinesinde satılan ürünleri değiştirebilirsiniz. Hangi raf ve spiral ürünlerin yerleştirildiğini belirleyebilirsiniz. Buna göre, ortaya çıkan raf düzenleme, otomat Sorumlu personel sistem aracılığıyla iletişim kurabilir. Anlık satışları ve otomat bazlı stokları takip edebilir, yönetebilirsiniz. Otomata personel yönlendirebilir, dolum yapmasını isteyebilirsiniz. Otomatın bulunduğu lokasyona, dönemlere veya satış analizlerine göre raflardaki ürünlerin düzenlemesini yapabilir, personelin otomatı yeni raf düzenine göre ayarlamasını isteyebilirsiniz. Tüm bunları bilgisayarınızın başından yönetebilirsiniz.
Otomat makinasında bağlı olan bozuk para, kağıt para mekanizmalarını uzaktan takip edebilirsiniz. Bozuk para haznesindeki toplam para miktarını ve 10kr./25kr./50kr./1TL bozuk paralardan kaçar adetlerde olduğunu görebilirsiniz. Bu sayede para güvenliğini sağlamış, kayıp ve çalınmaların önüne geçmiş olursunuz.
Otomatlardan yapılan satışları anlık olarak otomat bazlı, grup olarak, bölge ve şehir olarak takip edebilir, raporlandırabilirsiniz. Satışları kendi içlerinde nakit, kredi kartı veya personel kartı şeklinde gruplandırabilir detaylı rapor alabilirsiniz. Otomat bazlı veya grup bazlı en çok satılan ve en az satılan ürünleri görebilir, detaylı analiz yapabilir, satış stratejinizi revize edebilirsiniz. Raporları Excel ve PDF formatlarında indirebilir, arşivleyebilirsiniz.